27.9.10

ועכשיו למשהו אחר לגמרי

טוב, לא בדיוק. אני בדרך כלל מפבלש פה על טריילרים לסרטים חדשים שאני אוהב ולא מבקר סרטים שצפיתי בהם אבל MR NOBODY סרטו דובר האנגלית הראשון של הבמאי הבלגי ג'קו ואן דורמל פשוט דורש שיותר אנשים ייצפו בו. ואני נרתמתי למשימה!

כמובן שהוא לא שוחרר כמעט בשום מקום בצורה רשמית (למעט בלגיה אם אני לא טועה) אבל הסרט הוא שילוב מוצלח מאוד של דרמת מדע בידיוני, קליק של אדם סנדלר (כן כן) המעיין (המדהים לטעמי של דארן ארונופסקי) ואם זה לא מספיק לכם יש שם קאסט שכולל את ג'ארד ליטו (אולי תפקיד חייו) דיאן קרוגר וריס איפנס שפשוט דורש אוסקר למלהקים (אם היה אחד כזה)

אני לא אנסה לתאר לכם על מה הוא (טריילר למטה אהממ אהממ) אבל חשוב לדעת שהסרט נחשב ליקר ביותר שהופק בבלגיה (הבלגים הופכים ליצואני סרטים ולא של פורנו ילדים? כל הכבוד להם!)
ועבודת הבימוי (והאפקטים) פשוט יוצאים מהכלל.


שווה.

הטריילר למטה.



אין תגובות: