14.8.10

סצינת הגועל הסודית של יו טיוב נחשפת לראשונה!

אני וגופי - למה?

לפני מספר ימים, במסגרת חיטוטיי ביו טיוב אחר סרטון המתאר פרוצדורה רפואית קטנה שעניינה אותי (לא, זה לא קשור למצלמת וידאו זעירה ולצום מקדים של שבע שעות) שמתי לב לסרטונים המומלצים לי בצד הוידאו בו צפיתי.
הסרטונים המומלצים היו אומנם ספורים אך כולם הציגו את אותו תוכן, סרטוני פיצוץ חצ'קונים.

אני וגופי - תחטא טוב ותקווה לטוב.

לחצתי על אחד מהם, (ברור שאלחץ, זה כמו להראות TLV לשיקסע) גיליתי שבצדו, מומלצים לי עוד סרטונים דומים וחדשים! כן, עשרות, אם לא מאות של סרטוני פיצוץ חצ'קונים, ניפוץ גנגליונים (גגלו את המונח, זה מרתק)
שיוזרים מעלים עם מיליוני (כן, מיליוני צפיות!) בחלקם.

הייתי נרעש.

סצינה שלמה של סרטונים (לאו דווקא שהועלו על ידי בני נוער) שמתארים בצורה גרפית מ-א-ו-ד את תהליכי הוצאת הנוזל המופלא - צהוב - לבן - שקוף - לפעמים גם סגול(מסתבר!) הזה מאזורים שונים בגוף האדם באמצעות אסיסטנטים (כל אחוות הקולג', אחיות, אמא וכו') או סתם לבד עם כלי משחית שונים (מצבטים, מחטים ו...נו, הבנת)
הכל ברוח של צחוקים, דאחקות והרבה כפפות וגאזות לחיטוי.

אני וגופי - איך אני צופה בזה בזמן שגלעד לא יכול לפוצץ חצ'קון לרפואה.

חיפשתי כמובן ישר, סרטונים בעברית / של ישראלים בז'אנר אבל לא מצאתי. האם ישראלים שומרים את החיטוט בגופם לעצמם? לFLIX? איפה הגאווה שלנו? איפה הלחות שתתן לנו איזה בונבון על הגב בקיץ?

לאלי ישי הפתרונים. יהודי לא מפוצץ (חצ'קון) יהודי.

אני וגופי - אקסודוס

לסיום, למטה הוספתי את הסרטון האהוב עליי מכל המבחר שראיתי. בסרטון, ניתן לראות חבורת בנות מקולג' מתכוננות לפיצוץ, מה שרק ניתן לכנות, עוד גב על גבה של אחת מהן. ההתזה על הפרצוף של החברה המפוצצת, אגב, לא מאחרת לבוא.

ועוד הערה, כמו 2 גירלז וואן קאפ, גם לז'אנר סרטוני פיצוץ החצ'קונים יש את המלך שלו שנקרא החצ'קון הגדול בעולם וגם לו יש מספר סרטוני תגובה כמו לאביו הצואתי. שווה לחפש. זה מדהים.


בתאבון.



תגובה 1:

שיקסע אמר/ה...

סלח לי אהובי, על שאני חלשה מדי בשביל לראות את הסרטונים הגועליים האלה, אבל משמ הצחקת אותי :-))