26.6.10

שיקסע ומי זה נטרופ מציגים: מעפילים 2010

לכבוד מציאת פסגת טמטום חדשה התאחדנו, שיקסע ואני, לכתוב את הפוסט המשותף הזה.

ביום שישי האחרון, עת ביליתי בשירותים ועלעלתי בדפיו של עכבר העיר אותו שיקסע טרחה לשים לי מבעוד מועד בסלסילת העיתונים, נחו עיניי על מודעה שאמורה לפרסם בר חדש בתל אביב- אבל למען האמת אין לנו מושג מי לעזאזל יימצא אותה מושכת (ומי שכן,אנחנו ממש, אבל ממש מרחמים עליו). המודעה כדלקמן:

בר המעפיליםקודם כל, נראה לנו שהאחראי על סימני הפיסוק במודעה כנראה שתה קצת יותר מידי צ'ייסרים לפני (אולי הוא היה בבר בזמן השבע אפס לפורטוגל?) כי ממש לא ברור למה יש שתי נקודות בסוף חלק מהמשפטים, ארבע נקודות באחרים ובכל השאר סתם פסיקים לא במקום.
אבל מה שהכי הרג אותנו מצחוק, הייתה השורה: "בר המעוצב כספינת מעפילים על כל מאפייניה". סליחה, אבל מה זה בדיוק אמור להביע???

סבתא תוצה של שיקסע הייתה על ספינת מעפילים, ולא נראה לנו שהיא ממש נהנתה שם או שמה שהיה חסר לה זה איזה בר טוב באמצע הסיפון העליון. רק כדי לחדד את הנקודה ,למי ששכח, זאת ספינת מעפילים:

ספינת מעפיליםולא, לכתוב את כל התפריט האייטיזי חסר הייחוד שלכם (שניצלונים! צ'יפס! טורטיות!) לא יגרום לנו לרצות לבוא לאכול אצלכם ובטח שלא "ההבטחה" ללהיטי מיינסטרים שמתנגנים ברקע, או השורה המודגשת "אנשים הכי יפים בעיר" (השגיאה במקור). נו באמת, כולנו יודעים שזה שם קוד ל"אין סלקציה, בואו מראשון"

אולי יהיה לנו מזל ובסוף הערב ייגרשו את כולם שם לקפריסין.

תגובה 1:

Nim אמר/ה...

והמיקום ליד גלידה מונטנה בנמל לא גרם לצופר האזהרה לפעול?