5.5.10

מי אלה / זה / זאת iamamiwhoami ???

יכול להיות שאני מאחר את רכבות האינדי, האון ליין והמיסתורין ביחד אבל זה לא ממש משנה לי, כי בתור הקורא היחיד של אוננות מנטלית אני מצליח להפתיע ולחדש לעצמי אז עכשיו אני גם מבסוט!
בכל מקרה, היום הגעתי לוידאו מאוד מוזר ומעניין ביוטיוב שהוא סוג של קליפ לסוג של שיר שנשמע (ונראה) כמו הכלאה בין THE KNIFE, SIGUR ROS, BJORK ו... (הכנס שם של איסלנדי מוזר אחר) . אז למה זה מעניין?
כי אף אחד לא יודע מי יצר את הקליפ והמוזיקה המאוד מושקעים, כי הקליפ הוא חלק מעוד שמונה שיצאו באותו ערוץ יו טיוב בשם iamamiwhoami שלאף אחד אין מושג מי אחראי עליו ומעלה את הקליפים, כי לשירים יש שמות מספריים שמתורגמים בגימטריה למילים (באנגלית) מוזרות שמרכיבות סוג של פאזל פסיכי וכי כמות הספוקלציות על מי עומד מאחורי הפרוייקט הזה כוללת את טרנט רזנור, ליידי גאגא וקארין (מדה נייף) ואם זה לא הכל, מסתבר לי שכבר מדצמבר הרשת מדברת על הדבר הזה ואני לא שמעתי על זה בכלל! הכשלון כולו שלי. שוב.

הנה דוגמא למי שמעוניין:



אין תגובות: