2.4.10

פוסט עם כל כך הרבה גבריות שצמחו לי שערות על הכף יד

אחחח כמה זמן עבר מאז כל הסרטים של הגדולים באמת. סטאלון, שוורצנגר, ואן דאם. אני קצת דומע שאני חושב על זה...
האם אנו עדים לתחייתו של ז'אנר? האם אנו עדים לרטרו בהתהוות? בוא רק נקווה שכן.
נתחיל מזה שהרימייק לA-TEAM (צוות לעניין, כמובן) נראה כמו משהו שהייתי יכול לצפות בו (שוב, יכול לצפות, בתנאים מסויימים) ואפשר לראות את הטריילר החדש לסרט למטה. הקאסט נראה מבטיח, הפעלולים נראים סבירים והעלילה? אין לי מושג. לא רלוונטי.

בנוסף לרימייק לצוות לעניין יש את ה-סרט. סרט כל כך עמוס טסטוסטורון שמתעמלת מזרח גרמניה נראית נשית לעומתו ואני כמובן מדבר על THE EXPENDABLES (המיותרים בתרגום חופשי?) סרט הפעולה החדש בבימויו של סילבסטר סטאלון שמאיים להיות ראש החץ של הקאמבקיה הזו. בסרט מככבים: (קחו נשימה עמוקה)
סטאלון בעצמו, ג'ייסון סטאטהאם, ג'ט לי, דולף לונדגרן, סטיב אוסטין, מיקי רורק והופעות אורח של ברוס וויליס והאחד והיחיד, ארנולד שוורצנגר.באמת.
הסרט עצנו והעלילה מקושקשים כראוי ולא ממש רלוונטיים לעובדה שאם יהיו גם כמה משפטים ברי ציטוט ממנו הוא יוכל להפוך לקלאסיקה מודרנית, לא פחות. (ב"ה, אמן רק שלא יהיה סרחון מביך)

וכל זה עוד לפני שדיברנו על שובו של ז'אנר הפעולה - קומי (החדש של מקגרובר) ועוד איזה אקשן עם אנג'לינה ג'ולי שנקרא SALT שאמור להיות סוג של ג'ייסון בורן עם האנג'לינה. (אין טריילרים, למרות ששווה לחפש את המקגרובר - הוא קורע)

ימים יגידו. ימים יגידו.






בונוס למתמידים:
סרטון הומאז' סופר מרגש עם 160 המשפטים / מילים / הברות / אנקות הגדולים של שוורצנגר.



אין תגובות: