13.3.10

את מי באת לראות היום? - את אמ'שך. ספיישל סרטי מוזיקה.

HEAVY METAL PARKING LOT
אחד הז'אנרים האהובים עליי בקולנוע הוא סרטי מוזיקה. סרטי תעודה על להקות, פיצ'רים על להקות, סרטים שמבוססים על מוזיקה וכל וריאציה אחרת על הנושא.

אני מודה בפה מלא שהגעתי למצב שראיתי אפילו ג'וזי והפוסיקאטס ולא סבלתי רק כי אני משתדל לראות כל מה שיש לו קשר רופף לז'אנר האמור ולג'וזי והפוסיקאטס היה אפילו פסקול לא רע בכלל. (נא לא לצטט אותי על זה)
בכל מקרה, יצא לי לגלות בימים האחרונים את האתר SNAGFILMS.COM שמוקדש לסרטי תעודה ומאפשר צפייה בהם חינם און ליין ושם גיליתי את הערוץ המוקדש למוזיקה ובתוכו את האוצר שנקרא HEAVY METAL PARKING LOT סרט תעודה בן 17 דקות משנת 1986 שמתעד בני נוער וויט טראש אמריקאים במרילנד לפני הופעה של ג'ודאס פריסט כולל כל הMUSCLE CARS, שיער בלתי אפשרי וים ג'ק וקולה ואסיד (לא דווקא בסדר הזה)
עד שגיליתי את הערוץ לא יצא לי לצפות בקלאסיקת התעודה הזו שהפכה לסוג של סרטון פולחן עם השנים ונעשו לה מחוות רבות (בין היתר בקליפים של אמריקן היי-פיי וLESS THAN JAKE) והצפייה בסרט אכן לא איכזבה.

להיות נער אמריקאי בשנות השמונים נראה כמו הדבר הטוב ביותר שאפשר לאחל לעצמך. אני דומע קצת..
אפשר לצפות בסרט ב"אולם הקולנוע" למטה.




the runaways
עוד סרט העוסק במוזיקה והפעם לא תיעודי הוא THE RUNAWAYS המתאר את קורותיה של הלהקה באותו השם שפעלה בין השנים 1975 ל 1979 שהורכבה מבנות בלבד וכללה את ג'ואן ג'ט, ליטה פורד וצ'רי קרי.

הסרט עומד לעלות באפריל ועושה קצת רעש כי מככבות בו דקוטה פנינג בתפקיד צ'רי קרי וקריסטין סטיוארט בתפקיד ג'ואן ג'ט.

הנה קליפ לשיר CHERRY BOMB מהסרט בביצוע השחקניות.



2 תגובות:

Dana אמר/ה...

סופסוף נראה שמצאו תפקיד שיושב טוב על קירסטן סטיוארט... הדקוטה הזאת לא בת 13?

מי זה נטרופ? אמר/ה...

היא בת 16 וקצת ופדופילי העולם חוגגים.