שימו לב למודעת האדסנס הבאה:
אז זה שנענע 10 מקדמים את טוקר באדסנס, שיהיה להם בכיף, אבל לא לדעת מה הם מקדמים ולקרוא לזה "הדבר" זה כבר סיפור אחר.
בישיבת בניית הקמפיין זה בטח נשמע משו כזה:
מגניב מספר 1: "מה עם רשת חברתית?"
מגניב מספר 2: "אה, זה לא בדיוק זה וגם אין לנו מספיק מקום במודעה"
מגניב מספר 1: "מה עם אתר מסרים בין משתמשים?"
מגניב מספר 2: "אה זה לא זה כל כך וגם אין לנו מספיק מקום במודעה"
ותוצאת השיחה הזו ידועה כבר...
* הערת אגב:
למה הו למה לשים את הדיספליי גם בדיסקריפשן של המודעה? לא חבל על כל הקרקטרס?
3 תגובות:
הדבר הזה שלאגר!
אתה מוכן להבהיר לי את הקטע של טוויטר ?? חברה שלי מעדכנת "קמתי" את מי זה מעניין??? עקבתי תקופה אחרי ניק קייב , זה פשוט מפחיד מה עובר עליו . אני ממש מקווה שזה פיקטיבי
בתור מי שעובד ביו היתר עם טוויטר אני חייב לומר שממש אין לי כוח אליו "באזרחות" אבל סך הכל אני מבין את ההתמכרות וזאת דרך מעולה לדעת מה עובר בראשו של הסלב באינסטנט למשל (עיין ערך וויל איי אם מפרק את פרז הילטון)
הוסף רשומת תגובה