21.1.09

מתי בפעם האחרונה ביקרתם באתר הרשמי של טאלב א-סעאנה?

בעשירי בפברואר השנה בעוד כשבועיים מיום כתיבת הפוסט הזה יתקיימו בחירות במדינתנו הצנועה. לרגל המאורע ומאחר שנתקלתי במידע מפליל ממספר גורמים (תודה כמובן לספקית שלי STANDING OVATION) החלטתי ללקט דוגמאות להעתקות בוטות של חלקים מהקמפיינים השונים של המפלגות והמועמדים (והמועמדת) מקמפיינים מחו"ל. וכאשר אני אומר מ"קמפיינים בחו"ל" אני מתכוון לארה"ב ולאובאמה.

1. קפה, מאפה וסטיית תקן

הדוגמא הראשונה היא אחת הידועות ואיננה קשורה באופן ישיר למועמד מסוים, אני מתכוון כמובן לקד"ם של רשת המרכולים SEVEN ELEVEN שהועתק על ידי YELOOW בארץ בגסות. הקונספט פשוט, לקוח נכנס לחנות, לקוח רוכש קפה, לקוח בוחר כוס קפה של המועמד שבו ייבחר, הרשת סופרת כוסות והופה! סקר חדש נולד שבוודאי יגרור קצת כיסוי תקשורתי ואולי , אולי עם קצת מזל גם ייהפך לנורמה בכל מערכת בחירות עתידית. ממש כמו הבחירות בבליך.
המקור

החיקוי המקומי

2. ציפי לבני מחפשת קריירה

בדומה לקמפיין האון ליין המבריק של ברק אובאמה עליו דובר רבות במקומות רבים ובוודאי יהווה קייס סטאדי מעולה ללימודי שיווק און ליין גם ציפי לבני התקנאה ופתחה לה...פרופיל ברשת החברתית המקצועית (ובאנגלית בלבד, אגב) LINKEDIN
שם ניתן לצפות בנתוניה של ציפי לבני וללמוד שהיא מחפשת הצעות עבודה, משרות ייעוץ, וכמובן - חידוש קשרים שאבדו.
בנוסף לאתר המפלגה שלה, נמפתח לה גם "בלוג - יומן בחירות" אשר כל הקשר בינו לבין בלוג מסתכם בעובדה שיוצריו החליטו לקרוא לו כך. מומלץ אגב לקרוא את חלק ה"ידעת" של ציפי בו היא מתוודה על כך שהיא אומנם מזל סרטן אך מזדהה עם כל המזלות. יותר ממלכתי מזה לא תמצאו.
אם זה עבד לאובאמה, בטוח יעבוד לציפי, לא? הרי בטוח היועצים שלה אמרו לה כבר את מילות הקסם: "אינטרנט", "פרסום באינטרנט", ו"שיווק חברתי".

ניתן ללחוץ על התמונות למטה כדי לראות את הפרופיל בשלמותו.





3. כן, אנחנו יכולים. להעתיק.

ש"ס הגדילו לעשות / להעתיק ופשוט תרגמו את סיסמת הבחירות של ברק אובאמה ופתחו פרופיל בפייסבוק! דיווחו על זה בחדשות כבר, אבל עדין זה מצחיק אותי. דווקא לפני ששלחתי להם השוואת טעמים בסרטים ואיזה דמות מ"חברים" הם, הפרופיל נסגר.


4. מילה טובה מגיעה למנוע השוואת המחירים ZAP שלקח את המוצרים המשומשים, הלעוסים והמשמעממים - המועמדים לראשות הממשלה ויצר להם דפי השוואת מוצרים. חכם ומצחיק. השוואת ראשי ממשלה.


אם מישהו/י נתקל בדוגמאות נוספות, אל תתקמצנו - שתפו אותי.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מעניין!

אנונימי אמר/ה...

ממש מצחיק... :) דרך אגב, הקפה של יילו הוא די דוחה, אז כמעט בטוח שה"מדגם" שלהם לא הולך לייצג אנשים עם טעם טוב (כאילו, כמוני דההה!!!!)