13.12.08

ספיישל המנועים האולטרה-סופר-מיוחד!

נכון, בזמן האחרון אני מזניח קצת תחומים אחרים ב"אוננות מנטלית" אבל אני חושב שחשוב לפתח כמה שיותר צדדים באישיות של הבלוג הזה על מנת להציג...אהה, מה אני מקשקש, אני סתם עצלן ואלה הדברים שעדיין נמצאים אצלי בדראפט.

המנוע ראשון בספיישל הזה הוא HOWTO SAYTHATNAME.COM ואני מניח ששמו מסגיר את תוכנו. חפשו שם שאין לכם מושג איך הוגים אותו, הקליקו ושמעו את המנוע הוגה נכון את השם הרצוי.





המנוע השני, הוא מנוע שאי אפשר, אבל פשוט אי א-פ-ש-ר להסתדר בלעדיו והאמת? אני מתפלא איך העולם לא התפרק עד עכשיו בלעדיו. ואני כמובן מדבר על EMBASSYWORLD.COM שיציג לך כל שגרירות בכל מדינה בעולם! כן, אם רצית לדעת היכן נמצאת שגרירות קזחית באוזבקיסטן, זה המקום!



המנוע השלישי והאחרון, לפוסט זה, מוקדש לנשמה שלי שפיתחה פיקסציה על מלונות יוקרה במקומות אקזוטיים בעולם. וכשנשמה מתקשה בחיפוש משו, אני נכנס לתמונה ומציג בפניה ובפני כולם את unusualhotelsoftheworld.com
שמוקדש אך ורק לחפש מלונות מיוחדים בכל העולם! מפאריס וONE BY THE FIVE המדהים ועד ה-MARDAN בטורקיה. כולל תמונות ומדד הוואו של האתר הקובע כמה מאמם המלון.


תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

וואו, איזה מנועי חיפוש שווים!!