5.12.07

NU שוין

תמיד חשבתי שהבעיה בללכת עם פאוץ' צבעוני היא שזה פשוט מכוער, הבעיה מסתבר היא שאני לא יודע מה טוב לי ואין כמו פאוץ' טוב בצבעי נאון זרחניים התלוי ברישול על מותני כדי להוכיח שאני , על פי תורת הNU RAVE, הדבר הכי מגניב בצד הזה של איסט רישון.
NU מה? אווו , אם זו השאלה שלך אז אנחנו בבעיה. כי אני לא כאן כדי ללמד על NU RAVE אלא רק לעדכן את מפת הלהקות שצצות כפיטריות באפטר פארטי ביערות לונדון. אבל לכל מי שבכל זאת רוצה לדעת על מה אני מקשקש, להלן סרטון קצר (באמת, בערך 4 דקות) ואח"כ נמשיך...











אוקיי, הבנו, נאון, ניינטיז, זה בגזרת האופנה ויש מומחים לעניין הרבה יותר גדולים (אני בעיקר מסתמך על מומחית גדולה) ממני.

אז מה עם המוזיקה? צריך לצפות לשילוב של אלקטרו ניינטיז מוקדם עם טראנס והאוס לצורך הבליפים ברקע ועל כל זה מוסיפים קצת חשמל בגיטרות והרי לכם NU RAVE.

בחרתי ארבע דוגמאות מייצגות שלעמודי המייספייס שלהם כבר נכנסו ביחד כמה מיליונים(!) של מבקרים...קצת פחות מחתרתי אבל כיף לא פחות.

בכירת נציגות הז'אנר והראשונה שבראיון איתה הוטבע שם הז'אנר היא KLAXONS על ההרכב הזה אפשר למצוא פוסטים גם כאן בבלוג אני לא ארחיב אבל כן אומר שהחבר'ה מהקלקסונס כבר מזמן במולדת (אינגלנד) לא מחשיבים עצמם NU RAVE ופונים להרחבת האופקים במחוזות מוזיקליים נוספים מעבר לנ"ל, כמובן שכבר חותמים בלייבל גדול ובאמתחתם כבר רשום קאבר לג' טימברלייק והופעה מכובדת באוסף של רדיו 1 שראה אור לאחרונה ובתרגום לעברית, סינרגיה עדיין לא צריכים להיזהר אבל הדרך למיינסטרים סלולה מאי פעם.



ובכל זאת זה תמיד טוב לשמוע אותם... http://www.myspace.com/klaxons



הבאים בתור והחתומים בלייבל גדול גם כן הם HADOUKEN הקרויים, כמה ראוי, על שם מכה שדמות בשם ריו מהמשחק האגדי (כמובן בשנות ה90) סטריט פייטר היה יוצר והאדוקן מריו זה לא משהו שכל אחד היה רוצה לחוות אבל מוזיקה של האדוקן מומלץ לחוות בעיקר בהופעות. ההרכב הצעיר הזה מלידס עסוק בלהיות מגניב רוב הזמן ובשאר הזמן עסוק בליצור מויזקה שנעה על המנעד העדין של צרחות פוסט הארדקוריות למהדרין על רקע הבליפים והבייס ליינז של הטראנס ועד קטעי דאנס נטו. מעניין? אותי בטוח.




לשמוע? למה לא... http://www.myspace.com/hadoukenuk



וקצת דרומה יותר בגזרת האינדי מתקיימים ההרכב השלישי, SHITDISCO, אז אומנם הם מגלזגו מה שלא מפריע להם להיות במילים פשוטות חושרמוטה מגניבים, האזנה אחת לסינגל שלהם I KNOW KUNG FU גורם בדיוק את האפקט של גילוי מוטציה של ביסלי ממש ארוך מהשאר בתוך שקית-הפתעה מגניבה.
הם אומנם מגדירים את עצמם בשילוב הבלתי אפשרי לכאורה של האוס, דיסקו, סרף וPאנק אבל גם פנינה רוזנבלום היא שילוב של אשת עסקים וחברת כנסת בדימוס, מה שמוכיח שהכל עובד.



להאזנה פעילה... http://www.myspace.com/shitdisco




האחרונים, טהיטה, לו, אנדי, איגור ושרה או NEW YOUNG PONY CLUB כפי שאמא שלהם קוראת להם, עושים המון אינדי עם אלקטרוניקה ומעל קצת אייטיז, בתור הרכב ששר הרבה על גלידה וודקה הייתי מצפה מהעמוד מיי ספייס שלהם להיות קצת ורוד. וזה בדיוק מה שקיבלתי.
הם היחידים מבין ארבעת ההרכבים שמונהגים על ידי סולנית ולא מפחדים להודות בגלוי במקורות האייטיז שהשפיעו קשות על הסאונד שלהם. סינת' פופ ניו רייב? בהחלט.


יאללה יאללה, כנסו מאחד ש(עושה את עצמו) מבין http://www.myspace.com/newyoungponyclub









תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

wow!!!