16.9.07

נולד ל(ב)רקוד



רשת החנויות הגדולה אייץ' אנד אם הוסיפה לקטלוגים של החברה ברקודים מיוחדים שנועדו לסריקה דרך הטלפון הנייד על ידי אותה קונה אימפולסיבית שחייבת להשיג את מה שהיא רואה בקטלוג באותו הרגע, החיוב עבור המוצר נעשה דרך החשבונית החודשית של הנייד והמוצר נשלח ברגע הסריקה, בנוסף החברה הוסיפה ברקודים כאלה על מוצרי החברה למקרה שמישהי רואה משהו שהיא אוהבת על חברה שלה ורוצה באותו הרגע גם כזה...פסיכי או גאוני הראשון,העשירי והחמש עשרה לחודש יגידו מי צודק...

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני אהבתי :) הם קולטים אס.אם.אסים מישראל?
(מצד שני, זה לא כל כך נעים שאתה הולך ברחוב ומישהו מברקד אותך!)

מי זה נטרופ? אמר/ה...

באתר אחד התייחסו לזה אכל גלגול מסחרי של השטן ובאתר אחר דווקא התייחסו לזה בכיף