5.8.07

פשוט אפס







קוקה קולה השיקה בארצות הברית את קוקה קולה זירו משקה דיאטטי בעל אפס קלוריות שמתגאה בכך שיש לו את אותו הטעם של הקולה הרגיל ושקשה יהיה להבדיל ביניהם. בנתיים קולה יצאה עם קמפיין מבריק שבמסגרתו פורסמו ידיעות כאילו אמיתיות ונבנה אתר לחברת עורכי דין שמייצגת את כל מי שטוען להונאה בטעם וששתה קוקה קולה זירו . הם משחקים על כל הקטע הזה של עורכי דין תאבי בצע שתובעים כל מה שזז בתביעות ייצוגיות.וזה גדול. בלינק ניתן לראות את ה"אתר" של המשרד ויש אפילו טופס לפנות אליהם .

http://www.suezero.com/index.jsp

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

טוב, הרעיון באמת ג-א-ו-נ-י, אבל אני זוכרת שראיתי את הקולה הזאת בארצות הברית כבר לפני שנתיים.
חוצמזה, מה ההבדל הגדול בין קולה אפס, לדיאט קולה, שאמורה להיות בו רק קלוריה 1 לכוס?!

מי זה נטרופ? אמר/ה...

אם הקולה הזאת לא חדשה אז אני מתנצל על הפוסט הכוזב. בכל מקרה זאת קולה עם אפס סוכר אז אני מניח גם מעט מאוד קלוריות (אולי פחות מ-1) אבל בואי לא נקלקל את החגיגה הפרסומית של הפוסט הזה